Letnja škola engleskog na Malti, grupni polazak

deca-leto-malta

Škola

am Language Studio

Uzrast polaznika 8-12 i 13-18 godina

GRUPNI POLAZAK SA PRATNJOM

Termin: 29.07-12.08.2017.

Kao jedna od najstarijih škola engleskog jezika na Malti, am Language Studio ima dugu uspešnu tradiciju u radu, što dokazuju zadovoljni polaznici. Kamp za tinejdžere osmišljen je tako da polaznici unaprede znanje engleskog u zabavnom i dinamičnom okruženju. Specijalno osmišljen program kombinuje nastavu u učionici sa ekskurzijama i aktivnostima, kako bi polaznici maksimalno iskoristili boravak na programu i lako prevazišli nesigurnost kada je u pitanju komunikacija na engleskom jeziku. Nastava se održava u junior centru u lepoj zgradi iz viktorijanskog perioda, koja je jedna od vodećih privatnih škola na Malti, a koju tokom leta koriste isključivo polaznici ovog programa. Locirana u rezidencijalnom delu Slime, škola je u tihom okruženju. Oko zgrade je velika bašta sa odgovarajućim prostorom za rekreativne aktivnosti.

Vreme van nastave – odvija se  pod vođstvom iskusnih tutora i uključuje različite aktivnosti tokom poslepodneva i večeri, i celodnevne aktivnosti vikendom. Obilazi se Malta i glavni grad Valeta, Mdina i Rabat, susedno ostrvo Komino i organizuje izlet u čuvenu Plavu lagunu. Tu i su posete peskovitim plažama, banana ride, sportovi tokom dana, dok se uveče organizuju disko večeri, veče filma, karaoke, noćno krstarenje, kuglanje, roštilj… Svakog ponedeljka se organizuje zabava dobrodošlice za nove polaznike gde se oni upoznaju sa školom, organizatorima, kao i sa već pridošlim polaznicima.

Destinacija

Malta je mala ostrvska zemlja smeštena u središtu Mediterana, podjednako udaljena od Sicilije i Tunisa. Malteški arhipelag čine tri ostrva, najveće ostrvo je Malta, zatim manje Gozo i nenaseljeno Komino. Topla mediteranska klima čini Maltu idealnom za odmor i učenje.

Mediteranska kultura je dominantna na Malti, ali 150 godina britanskog kolonijalizma je ostavilo trajne uticaje na zemlju i jezik. Engleski je službeni jezik na Malti pa je tako i većina dnevnih novina na engleskom i usvojen je engleski način vožnje levom stranom.

Malta ima po nešto za svakoga: mediteransku klimu, kristalno čisto more, jedinstvene istorijske znamenitosti, prelepa mala sela, autentične proslave i običaje, zanimljiv zabavni dnevni i noćni život, pregršt lokala, noćnih barova, restorana i prodavnica koje su privlačne turistima.

Kursevi

Nastava podrazumeva 20 časova od po 45 minuta nedeljno, koji se održavaju od ponedeljka do petka od 9 do 12.30 h. Po dolasku se radi test procene znanja jezika, prema čijim rezultatima se deca svrstavaju u grupe od 12 do 15 polaznika na istom jezičkom nivou. Grupe su internacionalne, a deca su sličnog uzrasta što čini učenje jezika još interesantnijim. Nastava je bazirana na konverzaciji kroz debate i diskusije na različite teme, igru i glumu, što umnogome obogaćuje rečnik i povećava sigurnost u upotrebi jezika. Svi predavači imaju licence i kvalifikovani su da predaju tinejdžerima.

Smeštaj

Smeštaj  je u okviru hotela sa 3*, idealno lociranog na obali mora a na pešačkoj udaljenosti do glavne šoping zone Slime, sa panoramskim restoranom, kafeom sa pogledom na šetalište uz more.

Sobe su višekrevetne (trokrevetne do petokrevetne), i sve imaju klimu, telefon, TV, sef, sopstveno kupatilo. Ishrana je po tipu punog pansiona, pri čemu je ručak u formi lanč paketa, a doručak i večera se služe u restoranu hotela. Večera je toplo jelo na bazi švedskog stola. Sobe se čiste jednom nedeljno, a posteljina i peškiri su  obezbeđeni. Internet i sef  su obezbeđeni uz doplatu.

Deca imaju celodnevnu pažnju  profesora iz Srbije koji ih prati od aerodroma u Beogradu, putuje sa njima i sve vreme je sa decom.

Utisci

am Language Studio

Termin: 29.07-12.08.2017.

Sa učenicima su na Maltu otputovale Marina Savić i Smiljka Kuzmanov, koje su profesorke engleskog jezika i predaju u školi stranih jezika.

Kao jedna od najstarijih škola engleskog jezika na Malti, am Language Studio ima dugu i uspešnu tradiciju u radu, što dokazuju zadovoljni polaznici. Kamp za tinejdžere osmišljen je tako da polaznici unaprede znanje engleskog u zabavnom i dinamičnom okruženju. Specijalno osmišljen program kombinuje nastavu u učionici sa ekskurzijama i aktivnostima, kako bi polaznici maksimalno iskoristili boravak na programu i lako prevazišli nesigurnost kada je u pitanju komunikacija na engleskom jeziku.

Najbolji način da se prenese atmosfera sa programa jesu fotografije. U nastavku pogledajte galerije koje ćemo dopunjavati novim fotografijama tokom trajanja programa.

Prva nedelja programa

Druga nedelja programa

Grupa Malta 2016.

Stigli smo na Maltu! Nismo mogli izabrati bolji način da provedemo letnji raspust! Jedan deo dana imamo nastavu, na kojoj smo sa decom iz celog sveta. Po dolasku u školu smo imali testiranje. Raspoređeni smo u grupe prema nivoima znanja, imamo priliku da pričamo isključivo na engleskog i svakog dana naučimo nešto novo.

A posle nastave – aktivnosti! Bili smo u akvaparku u kom smo divno proveli slobodno vreme. Naravno, kada ste na Malti, neizostavan je odlazak na plažu. Sunce je jako, pa smo tražili hlad u kome ćemo biti kako ne bismo izgoreli. Talasi su fantastični, a more predivno, kupanje je bilo prava igra! Išli smo i na kuglanje, gde smo se družili sa drugarima iz Italije. A jedno od večeri je bilo rezervisano za diskoteku. Fenomenalno smo se proveli! Bili smo i na roštilju u restoranu na samoj obali mora. Ne propuštamo vannastavne aktivnosti, jer su sve odlično organizovane i jako lepo se družimo i zabavljamo!

Bili smo na krstarenju do ostrva Comino. Neki od nas su išli na paraglajding, neki na crazy sofa sa liderima iz skole. Odusevljeni smo! Uveče smo bili na boat party. Takođe smo išli u šetnju po Mdini i Rabatu i bilo je odlično.

U Mdini smo isprobali tradicionalnu čokoladnu tortu fontanela. Takođe smo bili i na najvišoj tački Malte koja se zove Dingli cliffs. Pogled odatle je neverovatan! Obišli smo i mesto gde je snimana serija Game of Thrones. Sinoć smo bili na internacionalnoj žurci sa decom iz celog sveta. Druženje je fenomenalno!

I za kraj malo slika škole, kako biste videli gde se održava naša letnja škola na Malti. Bilo nam je jako lepo i radujemo se sledećem letu i mogućnosti da se ponovo vratimo na Maltu!

1.-15. avgust 2015. GRUPNI POLAZAK

I ove godine posetili smo školu Am language i proveli dve nezaboravne nedelje na Malti. Hotelski smeštaj na samom šetalištu u Slimi je omogućio učenicima i profesorici Nini da su u centru dešavanja. Nastava je bila svaki dan prepodne, a posle nastave odlasci na plažu, obilazak gradića na Malti, vožnja gliserom, banana rajd i mnogo, mnogo drugog. Predveče kratka pauza za tuširanje i presvlačenje, večera u hotelu i puno aktivnosti – šetnje, organizovan odlazak u diskoteku, bilijar, kuglanje… Vikendom nema nastave, pa smo išli na prelepe peščane plaže na celodnevno uživanje.

Upoznali smo se i družili sa Italijanima, Francizuma, Rusima, Nemcima… Naša grupa je većim delom već uigrana, godinama dolazimo na ovaj program jer nam pruža sjajno letovanje, druženje, a najvažnije je što učimo engleski a ni ne primećujemo…

Pogledajte slike kako je nama bilo letos, i razmislite da nam se pridružite sledeće godine.

avgust 2014.

„Postovana Tamara,

Prije dva dana vratio sam se sa Malte, gdje sam preko Vase agencije uplatio  kurs engleskog jezika.
Zelim da Vam se zahvalim na svim pruzenim informacijama prilikom pripreme za kurs, jer je ovo moje prvo odvajanje od kuce, bez roditelja. Veoma ste bili ljubazni, predusetljivi i uvijek ekspresno odgovarali na sve moje mailove, pitanja i nedoumice.
Moje impresije sa Malte su i vise od onog sto sam ocekivao. Da sam se ja pitao, vjerovatno bi boravak na Malti i produzio. Vise puta sam pozelio da ostanem da zivim na  Malti, a nostalgiju sam osjecao uglavnom samo prema clanovima porodice.  Organizacija preko Vase agencije je odlicna i nemam nikakvih primjedbi. Sve aktivnosti tokom boravka   su protekle po planu i programu kao sto ste nam i dali u pisanoj formi.
Smjestaj u hotelu je dobar, hrana je nekada mogla biti i malo bolja, ali smo se  moji drugari i ja snalazili tako sto smo se hranili u obliznjim picerijama ili Mc Donaldsu. Casovi su bili veoma interesantni, teme su bile zanimljive, edukativne, sa puno konverzacije, sto na nasim casovima u skoli nije slucaj. Predavacica Daniela se trudila da nam uljepsa i objasni sve sto nismo mogli razumjeti.  Nasi vodici Masa i Dusan su uvijek bili s nama i vodili su racuna kao da su nam roditelji.
Sve aktivnosti van nastave, kao sto su: plaze, izleti, obilasci, zurke…. su bili  veoma interesantni, poucni, zabavni i jednom rjecju fantasticni . Drustvo koje sam ovom prilikom upoznao i sa kojim sam boravio 15 dana je izvanredno. Stekao sam puno novih prijatelja sa kojima cu nastaviti da se druzim.
Planiram da i sledece godine putujem preko Vase agencije, ukoliko zasluzim svojim uspjehom u skoli !
Preporucujem svima koji su u mogucnosti da obidju Maltu, upoznaju njene prirodne, kulturne i istorijske ljepote, jer ima puno toga da se vidi i nauci, ali svakako trebate imati dobrog turistickog vodica.
Jedina zamjerka pored hrane u hotelu je sto smo svaki put cekali autobus izmedju pola sata i  vise, a to nije do Vase agencije, vec do prevoznika koji nas je svakodnevno trebao voziti na odredjene destinacije ( a to nam je tesko padalo zbog visokih temperatura ) !!!
Jos jednom Vam se iskreno zahvaljujem na  profesionalnoj  organizaciji puta za Maltu.
Zelim Vam puno uspjeha u daljem radu, a ja se nadam da cu i sledece godine putovati preko Vase agencije. „
Aleksa iz Igala

Share to Facebook Share to Twitter Share to Google Plus Pošalji prijatelju Print