Letnja škola engleskog u Brajtonu 2019.

ROEDEAN SCHOOL

14.07-28.07.2019.

GRUPNI POLAZAK SA PRATNJOM PROFESORA

Ove godine našu grupu prati brižna profesorka Tanja, koja je naš vođa za grupne programe u inostranstvu. Utiske sa programa, iz dana u dan, prenose vam deca.

15.07.2019.
Minja:

Probudili su nas u 7:30h , doručak je počeo u 7:45h. Posle doručka išli smo na sastanak na kome su nam objasnili osnovna pravila škole i kako ona funkcioniše. Učenici koji idu na program academic odmah su krenuli sa časovima, dok  su ovi koji idu na običan program imali test za određivanje nivo znanja engleskog jezika. Ručak je bio u 12:30h. Posle ručka academic program se vratio na nastavu koja je trajala do 16:00h, dok je drugi program bio na aktivnostima (hokej, badminton, odbojka…). U 16:00h smo se opet svi sastali i cela skola je imala organizovano upoznavanje učenika. Posle toga smo išli na večeru koje je počela u  18:00h. Posle večere imali smo kratku pauzu, pa sastanak na kome su proveravali da li su svi učenici škole na broju, a posle toga smo mogli da biramo da li ćemo ići na karaoke ili fudbal. Pošto su svi više želeli karaoke, fudbal nije bio ni održan. Zvanično vreme za spavanje je u 22:45 h, ali nam je dopušteno da se još družimo ako smo tihi.
Veoma je lepo, i zanimljivo.

16.07.2019.
Marija:
Danas najpopularnije pitanje je bilo “kako ste spavali” jer je jutros u pola sedam zvonio požarni alarm (bila je samo proba). Imali smo doručak, a zatim otišli na časove u devet. Na časovima nastavnici nas ohrabruju i pomažu da se što bolje upoznamo. Posle časova smo otišli na bazen, a zatim smo igrali kriket i odbojku, bilo jako zabavno i zanimljivo. Kada su se aktivnosti završile, školski animatori su nas gađali vodenim balonima, i onda smo se gađali međusobno. Mnogo smo se zabavili i bilo je ludo. Zatim smo otišli u supermarket i to je bila poslednja stvar za danas.

17.07.2019.
Milica S:
Danas smo imali samo 3 časa: 2 časa geografije i biologiju. Posle časova smo išli u muzej Royal Pavilion, bilo je jako lepo. Posle smo imali užinu u parku pored Royal Pavilion-a. Za uzinu je bio senvič, voće, čokoladica i voda/sok. Otišli smo u shoping centar i svi smo kupili po nešto, bilo nam je zabavno i lepo.
Onda smo se vratili u kampus i večerali. Otišli smo na aktivnosti,neko na fudbal, neko u diskoteku. Istuširali smo se i onda smo se još malo družili po sobama.
18.07.2019.
Lenka:
Danas smo imali veronauku na kojoj smo pričali o raznim religijama i imali debatu o postojanju boga. Posle toga smo imali likovno na kom smo završavali naše radove od prošlog časa. Na hemiji smo pričali o uticaju plastike na okeane i o tome kako nikad ne može skroz da se raspadne, a poslednja dva časa smo imali istoriju na kojoj smo pričali o velikoj vatri u Londonu 1666. Posle ručka smo imali “murder mistery” i na tome smo rešavali kako je neko bio ubijen pa smo imali malo odmora i večeru, a posle toga karneval na kome smo se spuštali niz velike gumene tobogane i skakali. Bilo nam je super ali smo bili jako umorni.

19.07.2019.
Milica Ž:
Ovog jutra smo imali sve kao i svakog jutra. Buđenje, doručak i časovi. Na časovima smo radili o dinosaurusima i praistoriji. Posle ručka je trebalo da trčimo napolju, ali je pala kiša pa smo igrali društvene igre u kampusu. Nakon toga smo svi zajedno išli na bazen. To je bio najbolji deo dana. Nakon večere smo se na večernjim aktivnostima jako zabavili igrajući se modne revije razvrstani po grupama. Današnji dan je bio jako zabavan i zanimljiv.

20.07.2019.
Katarina:
Danas smo išli na safari u rezervat sa ugroženim životinjskim vrstama. Razgledali smo hijene, medvede, žirafe i mnoge druge životinje vozeći se otvorenim kamionom. Bilo je fenomenalno. Večeras smo imali oproštajno disko veče jer neke grupe sutra odlaze. Društvo je super. I svaki dan je ispunjen aktivnostima i vremenom za sticanje novih prijatelja iz svih krajeva sveta.

21.07.2019.

Slavko:
Danas smo bili u Vindzoru i obisli smo dvorac Vindzor. Posle smo imali slobodno vreme. Kupio sam mnogo lepih stvari u Superdry prodavnici.

22.07.2019.

Marko:
Danas su me premestili u drugu učionicu sa novim đacima koji su tek stigli. Posle časova sam igrao košarku i fudbal.
Uveče se druzim sa drugarima iz kampusa.

23.07.2019.

Nikola:
Jutros smo imali časove na kojima je ponekad zabavno. Pričamo puno engleski na časovima. Uglavnom su mlađi razvojeni od starijih. Imali smo posle ručak. Hrana je uglavnom dobra. Posle ručka smo išli na aktivnosti. Igrali smo igre sa loptom, a posle smo išli na bazen. Ko je hteo mogao je da pravi kolače. Posle smo radili naučni eksperiment. Imali smo večeru i krenuli smo u supermarket. Jedino što bih promenio je to što nemamo slobodno vreme već nam je sve popunjeno aktivnostima.

24.07.2019.
Vojin:
Danas smo bili u ulicama Brajtona koje se zovu Lanes. Umesto da smo samo šetali ulicama, otišli smo na plažu i zabavljali se. Kupali smo se, provodili vreme zajedno i išli na veoma zanimljive vožnje na Brighton Pier. Večernja aktivnost nam je bila kuglanje. Današnji dan mi je bio veoma zanimljiv.

25.07.2019.
Teodora:
Danas smo imali 3 časa engleskog jezika na kojima smo kroz igru učili nove reči koje su vezane za umetnost. Posle toga smo otišli da učimo da spremimo omlet u školskoj kuhinji. Najbolji deo dana je bila kupovina, imali smo 2 sata slobodno u gradu po imenu Brajton. Današnji dan je bio prelep.

26.07.2019.
Doroteja:
U petak nam je bio zadnji dan kad smo imali časove posle kojih smo imali dodelu sertifikata. Mnogi učenici iz naše grupe bili su i dodatno pohvaljeni.
Posle toga imali smo različite aktivnosti. Ja sam išla na Art & design gde smo pravili različite oblike od sapuna i farbali šolje. Bilo je jako zanimljivo. Uveče smo imali Talent show i kupali smo se u bazenu. Za ove dve nedelje imala sam mnoga različita i zanimljiva iskustva koja sam provela sa svojim novim prijateljima iz svih krajeva sveta.

27.07.2019.
Minja:
Danas smo išli na celodnevni izlet u London. Prva stanica je bila London Eye. Malo smo duže čekali u redu, ali je vredelo. Posle toga smo šetali Londonom, a kasnije smo imali slobodno vreme za kupovinu. Sve u svemu bilo je savršeno.